Відділ освіти Літинської РДА
Літинська середня загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів № 2
Конспект
уроку
з
легкої атлетики
для
9 - А класу
Підготувала
вчитель
фізичної
культури
першої
категорії
Кіпоренко Лілія
Миколаївна
Модуль
програми: легка атлетика
Завдання
уроку:
1.
Навчити техніки стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги»;
2.
Повторити техніку виконання низького старту та стартового прискорення;
3.
Сприяти розвитку фізичних якостей, використовуючи рухливі ігри.
Місце
проведення: місцевий стадіон.
Хід
уроку
№ п/п
|
Зміст уроку
|
Дозу
вання
|
ОМВ
|
І
|
Підготовча частина
|
12'
|
Фронтальний метод
|
1.
|
Шикування,
рапорт, привітання
|
30''
|
Перевірка
присутніх. Звернути увагу на контроль за самопочуттям, правила ТБ під час
занять.
|
2.
|
Оголошення
завдання уроку.
|
1'
|
Чітко оголосити
завдання.
|
3.
|
Проведення
перевірки ЧСС.
|
30''
|
Звернути увагу на
самопочуття, ЧСС в спокої. Звернути увагу на техніку виконання
|
4.
|
Стройові вправи:
- право-руч;
- ліво-руч
- кру-гом;
|
2р
2р
2р
|
Звернути увагу на
техніку виконання.
|
5.
|
Різновиди ходьби:
- на носках, руки
на поясі;
- на п’ятах, руки
за головою;
- перекатним
кроком, руки с сторону;
- високим кроком
з акцентованим підйомом на передню частину стопи;
|
18м
18м
18м
9м
|
Спина рівна, ноги
в колінах не згинаються.
Ноги в колінах не
згинаються, спина рівна, лікті відведені в сторону.
М’яка постановка
стопи, акцент на підйомі.
Опорна повністю
вирівнюється, пуки зігнуті в ліктях, виконують різнойменні рухи в передньо –
задньому напрямку.
|
6.
|
Повільний
біг(спецгрупа, прискорена ходьба).
- Постановка стоп
паралельно напрямку бігу, рухи вільні, не скуті, плечовій пояс розслаблений,
руки зігнуті в ліктях, пальці стиснуті в кулак, великий зверху.
|
2'
|
Слідкувати за
диханням. Спеціальна медична група поступово збільшує швидкість в спортивній
ходьбі, та вибирає для себе оптимальній руховий режим
|
7.
|
Вправа, для
приведення дихання в відносно спокійний стан:
1 – руки через
сторону – вгору – вдих;
2 – вниз у в.п. –
видих
|
30"
|
Темп виконання
повільній.
|
8
|
Перешикування для
проведення ЗРВ на швецькій стінці.(див. ЗРВ на швецькій стінці)
|
30"
|
|
9.
|
Спеціальні бігові
вправи(окрім спецгрупи):
- біг з високим
піднімання стегна;
- біг з захлистом
гомілки назад;
- вистрибування на
кожен крок;
- стрибки в
кроці;
- прискорення.
|
2р
2р
2р
2р
2р
|
Стегно махової
ноги піднімається до ?90°, руки зігнуті в ліктях, вик.рухи різнойменно
відносно ніг.
Стопи паралельно
напрямку руху, незначній нахил вперед на 3-4°.
Стегно махової
ноги піднімається до ?90°,поштовхова повністю випрямляється з підйомом на
передню частину стопи.
Махова згинається
до ?90°, носок стопи на себе, просування вперед, з різнойменною роботою рук.
Звернути увагу на правила ТБ.
|
II.
|
Основна частина
|
28-30'
|
Фронтальній, груповий методи.
Одночасний, почерговій способи виконання
|
1.
|
Відштовхування з
місця.
В.п. – стоячи
лівим(правим)боком до гімнастичної стінки, поштовхова попереду, вага
перенесена на махову, взятись за щабель на рівні плеча.
1 – переносячи
вагу на ліву – поштовх вгору, права , зігнута в коліні виноситься вперед –
вгору до ?90°, носок стопи на себе;
2 – приземлення
та відкат у в.п.
|
6-8 р
|
Після перенесення
ваги на поштовхову, повністю «встати « з неї.
|
2.
|
Стрибок з місця, з в.п. поштовхова попереду.
В.п. – поштовхова
попереду, вага перенесена на махову, різнойменна рука винесена вперед;
1 – переносячи
вагу на поштовхову, – відштовхування, махова нога зігнута в коліні виноситься
до к.90°, носок стопи на себе, спина рівна, кут нахилу вперед 3-4 °,
різнойменна рука зігнута в лікті
вперед - вгору.
2 – приземлення в
положення випад.
|
6-8 р'
|
Відштовхування
здійснюється в стрибкову яму,вперед – вгору під кутом близько 45- 50°.
|
3
|
Стрибок із
поштовхової з короткого розбігу, з приземленням в положенні кроку з наступним
пробіганням вперед.
|
6-8 р
|
Пробігання
здійснюється вперед з поступовим зменшення швидкості
|
4
|
В.п. - стоячи спиною на 2 щаблині гімнастичної
стінки, хват рівними руками зверху.
1 - стійка на поштовховій, махова зігнута в коліні,
вперед – вгору, носок стопи на себе.
2 – 3 –
підтягуючи ліву – групування.
4 – зіскок в положення
присід, руки вперед.
|
6-8 р
|
Під час зіскоку,
стопи виносяться якомога далі вперед.
|
5. (a)
|
Виконання команди
«На старт»:
При команді «На старт!»: учень підходить до
стартової лінії, відступає від неї 1-1.5 ступні, ставлячи попереду поштовхову
ногу. Махова ставиться по ширині долоні(тобто ноги по ширині плечей), таким
чином , щоб коліно її знаходилось на рівні передньої чи середньої частини
стопи поштовхової ноги, стопи паралельно напрямку бігу. Спина округла, руки
ставляться ширше лінії плечей на 10-15см перед стартовою лінією так, щоб всі
пальці знаходились разом, великий в сторону, вагу злегка перенести вперед,
руки – перпендикулярно покриттю, голова продовжує контур спини.
|
3-4 р
|
на старт
Підборіддя лежить
на грудній клітині, учні мають орієнтуватися тільки на звуковий сигнал
|
(б)
|
Виконання команди
«Увага»:
При команді «Увага!» коліно махової ноги
відривається від покриття, таз піднімається вище плечової лінії, перенести
вагу тіла на руки
|
3 - 4р
|
Увага
Поштовхова та
махова знаходятьсяв напівзігнутому стані.
|
(в)
|
Виконання
команди «Руш!»: учень виконує різкий рух вперед. Руки виконують короткі і
часті різнойменні рухи в передньо - задньому напрямку
|
3 - 4 р
|
Руш
Стартове
прискорення вик. на протязі 8-10 бігових кроків, з поступовим розгинанням
тулуба.
|
(г)
|
Вибігання з
низького старту відрізків 30м.
|
3 р
|
Слідкувати за
технікою виконання. Стопи ставляться паралельно напрямку бігу,швидкість бігу
зростає спочатку за рахунок частоти кроків,а потім за рахунок довжини. В бігу
по дистанції зберігається нахил тулуба вперед 3-4°.
|
6.
|
Гра: «День і ніч».
Мета:
розвиток уваги, реакції, спритності, швидкості.
Місце
проведення:
бігова доріжка, футбольне поле.
Інвентар: прапорці для розмітки
майданчика.
Хід
гри.
На середині
майданчика креслять лінію, на якій спиною один до одного шикуються команди. Одна команда називається «День»,
інша - «Ніч». По обидва боки від середньої лінії на відстані 15 м одна від
одної розмічають по одній лінії.
Учитель, що
знаходиться збоку від гравців, декілька разів підряд спокійним голосом
називає команди: «День», «Ніч», «День», «Ніч». Гравці стоять на місцях і
уважно слухають. Після невеликої паузи тренер несподівано голосно називає
одну з команд. Її учасники біжать за фінішну лінію, а гравці іншої команди
наздоганяють їх
|
3'
|
Правила
гри:
Доганяти можна
тільки до фінішної лінії і лише гравця, що стоїть навпроти. Якщо гравець
команди , що наздоганяє наздожене учасника команди суперника і торкнеться
його рукою, він приносить своїй команді 1 бал.
Перемагає
команда, яка набрала більше балів
|
7.
|
Гра: «Командні стрибки».
Мета: Закріплювати техніку стрибка у
довжину з місця, сприяти розвитку стрибучості.
Місце
проведення: бігова
доріжка
Інвентар: крейда.
Хід
гри.
Учні діляться на
кілька команд з рівною кількістю учасників, які стають в колону за своїм
капітаном перед стартовою лінією. По сигналу капітани команд виконують перший
стрибок і залишаються на місці. Наступний учасник відмічає подолану стрибком
дистанцію і виконує стрибок з позначки і т.д
|
3'
|
Правила
гри:
Стрибок
розпочинати тільки за сигналом. Результат стрибка відмічається по п’ятках.
Перемогла та команда, яка за результатом стрибка подолала найбільшу відстань
|
III.
|
Заключна частина
|
3 - 5'
|
Фронтальний метод, одночасний
спосіб виконання.
|
1.
2.
3.
4.
|
Шикування
Перевірка ЧСС
Підведення
підсумків заняття
Домашнє завдання.
|
1'
1'
1'
1 - 2'
|
За командою
вчителя.
Перевірити
самопочуття.
Відмітити
активних учнів.
Повторити техніку
низького старту.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий